Yösukellusta myös puukypärällä lauantaina 2.11.

English summary: Diver’s Night, a night diving event, takes place on 2nd November at our favourite diving location in Taivassalo. Participants must be submerged by 20.19. We will bring with us a wooden helmet that can be tested during the event. Please contact jouko.moisala@dnainternet.net for further info.

Yösukelluksen aika koittaa jälleen. ”Diver´s Night” on tänä syksynä lauantaina 2.11. Sukellus tapahtuu melko myöhään, vasta klo 20.19., jolloin kaikkien pitäisi olla vedessä valaisimineen. Menee siis myöhään, mutta todennäköisesti suurimmalla osalla ei sunnuntai ole työpäivä, vaikka heitäkin varmasti on.

Sukelluspaikka on sukelluspaikkamme Taivassalossa, siis Hilloinen. Sukelletaan ”omassa paikassa”.

Paikalle järjestetään valaistus ja ohjattu pysäköinti, kuten aikaisemminkin. Grilli, kuuma mehu ja hernekeitto eivät ole mahdottomia… Niiden takia ei varmaankaan tarvita osallistumismaksua, mutta paikalle kylläkin varataan mahdollisuus vapaaehtoiseen lahjoitukseen.

SSHY järjestää paikalle puukypärän, joten tällaisen avoimen kypärän kokeilu on mahdollista.

Puukypärään laitetaan lyijypainot eteen ja taakse ja ilma pumpataan jalkapumpulla letkua pitkin.

Varsinaista ilmoittautumista ei tarvita, mutta järjestelyjen kannalta olisi hyvä, jos ilmoittautumisia kuitenkin tulisi ennen lokakuun puolta väliä.(jouko.moisala@dnainternet.net).

Nykyaikaisemmin varustautuneita yösukeltajia.

Kaikki sukeltajat ovat tervetulleita.

Your email address will not be published.