Syyskokous 5.12.2019 kello 18.00 Ursuit oy:llä

Torstaina 5.12. kello 18.00 pidämme syyskokouksemme Ursuit oy:n tiloissa osoitteessa Teijonkatu 3, Turku. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, kuten toimihenkilöiden valinta, talous ja ensi vuoden toiminta. Kokouksen yhteydessä on myös pieni sukellushistoriaa käsittelevä esitelmä, kahvia sekä vapaata keskustelua.

Ensi vuonna on meidän vuoromme järjestää “European Historical Diving Event”. Se pidetään Turussa 22.—24.5. Tapahtuman järjestelyt ovat suhteellisen pitkällä, mutta puhujia mahtuu vielä mukaan, ja käytännön järjestelyissä on aina pikku puuhaa. Puuhaamme myös Park Victory -museota/näyttelyä Utö:seen.

Jos et vielä ole yhdistyksemme jäsen, on tämä hieno tilaisuus tutustua muihin sukellushistoriasta kiinnostuneisiin ja liittyä joukkoihimme! Seuramme jäsenenä pääset sekä muistelemaan aiempaa sukeltamista, että jakamaan sukellusmuistojasi. Sivuillemme mahtuu tarinoita! Ja jos sukeltamista ei vielä kovin montaa vuotta takana olisikaan, niin menneisyyden tunteminen avaa näköaloja ja tarjoaa kiehtovia aikamatkoja.

Tervetuloa mukaan! Tuo kaverisikin!

Your email address will not be published.